*snor

e äckligt !


Skulle till jobbet i dag men var värkligen dunder sjuk i morse och kunde knappt ta mig ur sängen ..:/

Så jag sjukanmälde mig och har legat hela dagen ..Jag har tillochmed tagit nässpray !!! mm jessie du läste rätt . JAG hatar nässpray och har inte tagit de sen ja var lite .. då kanske man kan tänka sig hur sjuk jag varit ? ush fy och bla .. dock har nässparyen hjälpt lite nu och ja känner mig piggare så imorron bär det av igen ..

Jaha , älsklingen o ja har börja diskuterat inredning osv nu .. sååå jävla skönt att vi tänker ganska lika :D Kommer bli dunder fint i vårat gemensama hem ♥

vettefan va ja ska ha på mig i morron , jessie snodde med mina byxor hem igår .. ja får väl ta hennes då :D hennes jeans som ja haft ett tag haha ..

jaha näää kvällen och bestå av mer bubblande och mer mys ...



Våran Katt speedy , ligger och sover så gött brevid ;) han har busat med Pysen *katt* hela dagen i dag ..


Over and out ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0