Magsjuk :/

Mått piss och nu har de änkligen brytigt ut på mig .. Låter sjukt att jag är nöjd med att jag spyr osv .. men fan då e de snart över .. fy fan va ja mått dårligt de senaste dagarna med illamående osv ..

Jaha .. i dag har det enbart varit soffan som lockat .. skönt med lite dator också , skönt med bärbar rättare sagt :D
sover en stund och vaken en stund :( men de e behövligt e helt borta..

Jaha ..

Det händer inte så mkt i dag ..

Igår var lena , robin o hampus här och vi snack o spela ps3 .. ja spöade skiten ur robin på ett wresling spel ;) haha spöade även siten ur min älskling på de spelet haha .. då var jag stolt .. hehe sen åkte ja o lena o handla .

det vart räk/tonfisk sallad med ädelost i .. såå jävla gott :P och mitt nybakade bröd som ja bakade igår, var populärt faktiskt hehe .. Sen efterrätt på de så hadde lena köpt en varsin semla till henne o mig , älsklingen äter ju  inte mandelmassa .. :/ och de fanns inga med vanilj på ica .. (dårligt)

Sen vart de till och kolla på halv 8 hos mig .. haha programmet ägde igår , fan vilken cool kärring :P Sen vart de inte så mkt mer gick och la mig tidigare ..


jaha .. nej ska ta lite nyponsoppa .. har inte vågat ätigt nått osv  .. hoppas ja får behålla detta nu ..


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0