Lägger ner ..

Det var jätte kul att få börja på ett nytt ställe , i typ tre sek .. Jag sa upp min praktik i dag .. jag ryggar för att gå dit , jag vill inte ens gå dit. När man kommer till ett nytt ställe som ny , visst förväntar man sig att dom som är på plats kanske kan säga hej? eller tja hur mår du i dag ? brukar man inte vara nyfiken om de kommer ny personal till ens arbetsplats och fråga frågor eller nått ? bara ja som tänker så ..?Fy fan va ovälkommen man kände sig..
Sen fick ja nog världens sämsta handledare , igår skulle ja kunnat gaahhh jaa jag vet inte .. Men allså hon hadde en dårlig dag hoppas ja för är hon sådär jämt skulle inte ja vilja vara hennes man .. ena stunden så skriker och andra stunden så skrattar hon, sen klagar hon .. de hörs tydligen inte när jag pratar???!!! jag mumlar?? dock har ingen annan haft problem med mitt talande , och ska ja skrika exakt som henne ? Sen så arbetade jag för försiktigt .. ???!!!
say what ?
jag vet inte vart ett skit ska vara i den där affären tror hon att man lär sig de på 2 röda sek ?NEJ och klart man är försiktig ja vill ju inte ha sönder nått elller så .. räcker väl med att jag har skärt upp händer och armar X-antal gånger .. ???!!!för att ja inte kan med hårda förpaktningar och knivar man ska skära upp de med ..

känns dock att familjen kommer bli besviken , visst fine känner mig dum på så sett att ja inte stod ut och kanske kunde få extra ja menar , pengar behövs ju alltid inte sant ...Men att komma hem varje dag , sur och bara trött på skiten och inte har annat än klagomål . Tär ju både på mig och mitt förhållande .. så nej vill inte riskera att varken må skit eller förlora han .. Dom hadde en anslagstavla med massa papper , allt var fullt förutom en spalt , där stod de teamspirit
NU förstår jag varför den var tom , de finns ingen ...

Jag tänker fortsätta leta praktikplats .. kanske badhuset ? eller nån resturang ... hmm jaa de tål att tankas på ialf .. eller så startar ja helt engkelt upp nått eget :)vore lite kul ..


Aja .. i dag ska ja ringer folkuniversitetet så de blir avskrivet med min praktikplats .. sen så vet ja inte va som händer... de märks ..

Kommentarer
Postat av: Lena

Tråkigt gumman hoppas du snart hittar en praktikplats där du kommer trivas :D Fan pröva med badhuset :P låter kul! Kanske! Eller praktisera på något cafe :D Hoppas det ordnar sig iaf

2010-02-04 @ 15:18:39
URL: http://missbjurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0