Jomenvisst

Jaha , sitter uppe i skogen och hälsar på min kära far .. :P mamma e på kryssning och kommer inte hem förens i morron ... Snart åker man ju själv på kryssning :D wiiiee .. längtar faktiskt lite .. de e typ två veckor kvar ..
Måste kolla också om syrran kanske kan vara hundvakt ? eller nån annan kanske .. hmm de löser sig alltid på nått sett ... brukar de göra ialf .

jaha . idag ska man på möte på praktikplatesen ja var på . jag ska berätta för chefen om hur ja kände och allt sånt . Han ville veta och de förstår ja . jag försavann ju väldigt fort ... aja . får säga ialf va ja tycker och änker .. de e ja ju bra på så de ska ju inte vara några problem .. men men kommer känna mig i en obehalig sits ialf .. ;) smällar man få ta . samt honom .. jag är ju dock inte själv har med min chotch ifrån FU som kommer vara stöttande och allt möjlit .. så de e ju bra ...

jaha min mob håller på och cpa sig hela tiden ..ibland kan ja knappt skriva på den och så helt plötsigt dör batteriet osv .. dags för en ny kanske ? hmm jaa om dom pengarna fanns så skulle ju inte det vara helt fel .. alltid bra at ha pengar .. hmm

idag kväll ska man ha lite film kväll / middag .. ska bli möjsigt .. sen va fan de blir för matpå bordet de vet man ju inte :S hatar att vara fattig hehe ..

ska nog gå in på www.recept.nu sen och kolla ifall man hittar någe nytt och gott ;) alltid och laga ny mat .. De gjorde jag och älsklingen på nyår .. vart suuuper gott .. bara att vi kom på efter att vi hadde missat några ingridienser haha .. men men gott vart de ..

Kanske kan tigga en slant någonstans :P

Nej ska skicka upp min gubbe på taket så han gör lite nytta :D thihi snart börjar han utbildningen också . Kul för han .. :) mkt glad för hans skull ..


over and out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0