Jomenvisst

Ganska så irriterad av mig , men dock för att jag inte har nikotin att ge till mina nerver .. MÅSTE inhandlas i morron .. haha

Jaha nej lugnt och stillstamt .. Lilla A somna ifamnen på mig förut.. sååå söt ..

Resten tittar på hockey :)

Imorron blir det the city med jessie♥ och flickorna :)

Har inte bestämt mig om i morron heller :/ Party el hemma? Har inte råd , alkohol kanske ja kan få tag på men om vi ska ut e de kört för min del , sen e de ju melodifestivalen och allt imorron .. Bara umgås med dom här hemma..

Framförallt få umgås med min gubbe .. Har knappt sett han ett skit denna vecka och när han kommigt hem så sk hn antingen någon annanstans eller så lägger han sig och vilar .. sen äter vi o sen e de sängen o sova ..men de e ju så när man har sysselsättningar :)

aja ... nej ... herrråååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0