Jesusmoln<3

Ush , mår faktiskt skit ! Misst en underbar vän som ja alldrig trodde ja skulle mista , ialf inte på detta viset . Och ja försöker lite försiktigt att hålla kontakten ialf. Men de värkar inte funka ..
Blir brutalt sårad , alla minnen bara poppar upp .. känns mer som ja mist en syster än en vän . VI berätta nästa allt för varann, vi visste exakt hur den andra funka o ja vi kunde typ allt om varann . Men nått gick snett och de som känns mest de är väl att man inte ens fick veta vad .. Utan höra massa veritioner av alla andra :/

Nog för att jag kanske inte alltid beteede mig som en vän tillbax och missbrukade ställningen till att hon alltid fanns vid min sida . Och ja har inget försvar eller ursäkter förutom att jag själv inte mådde spec bra och var psykist(s)utmattad. Men de har jag också mig själv att skylla .

Saknar henne stort ialf , o allt de vi gjorde tillsammans ..
ska sluta skriva nu annars så brister det och ja kommer börja gråta ....

miss my carzy Hanna <3

Vem ska ja nu ligga på en gräsmatta och kolla på molnen med ? :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hanna gjort nu då? =(

2010-02-10 @ 09:14:58
Postat av: Lena

Tråkigt att det blivit som det blivit för er, Man vet hur nära varandra ni stod. Hoppas att det ordnar sig på något sätt inom en snar framtid för er, så att ni blir vänner igen. <3 puss på re gummz

2010-02-10 @ 10:58:28
URL: http://missbjurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0