GodMorgon

Idag vart de sent , men nu e jag antagligen utvilad och klar :P Eller så har jag sovigt alldeles för mkt och blir trött sen ialf ..

Jaha ..jag antar att ja hadde kanske inte magsjuken ? o vad de nu kan vara har ja ingen anning utav . Spydde som en gris flera gånger igår morse .. sen har de varit lugnt förutom att jag varit sängliggandes , men ja har ju fått behållt mat o sånt . Aja jag vet inte ...'


Flera tror att jag är gravid , men ikke .. Det har jag både testat och är fullt skyddad imot .. så de e nåt annat ..

Kollar på RR på trean , ja vill också ha allt de hon har i den köket .. gahh .. blir hungrig bara av att titta på de . De blir till att köpa lite nytt kanske när vi flyttar .. nån xtra stekpanna o vinöppnare och jaa massa sånt hehe ..

Idag kommer lilla A också , full rulle blir det säkerligen .. :) kul .Och så komme ju I o N också :P

Nee nu måste ja ha nått i magen :)


Visst e de jobbigt att man lägger sig med blött hår och vet till 100 att man ser förjävlig ut på morgonen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0