Fillidutter

Så goa ;)

Jaha .. i dag har man fart och flängt lite , vart till stan och käkade lunch .. MUMMA , sen så åkte vi till degerfors och hämta en kompis till älsk och körde han till vårdcentralen .. efter det så drog vi till älsk bror och satt där och var sociala :P Lite roliga att se hans bror som en sekreterare vilket han lekte en stund haha + att han skrämde skiten ur mig , när ja satt och halvsov vid matbordet genom att drämma näven i bordet haha .. lite kul faktiskt så sett , men ja flög nog upp en bit hehe .

Drog vidare till min syster så jag fick träffa de lilla charmtrollet som kom i dag :) mostersgull ..
sen hem och gjorde sig klar för att åka igen och hämta upp folk och vodare till hockeyn :P

Nu e vi hemma , älsklingen gör matlåda till mig som ja ska ha i morron <3 sen så blire nog sängen för min del .

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0