ASG!

Jaaa visst fan finns de människor till allt , men vem F*N är så dum och tatuerar in sin flickvänsnamn efter bara varit tillsammans några få månader och förhållandet är inte vattentätt överhuvvetaget .. och inte är de lilla tatueringen .. den där ska han bära även om han blir tillsammans med 1000000tusen till .. Och tjejen som tillåter det .. en sak om man varit tillsammans i många år och värkligen känner varann och allt sånt .. men när de knappt gått några månader , och tjejen vet inte ens hälften av vad han är för person egenkligen ? utan hon tror på en kille som lider bokstavligttalat av mytomangi .. allså en som ljuger så  han tror sig själv .. Hur kan man ens... ja jag slutar där.. För jag tycker egenkligen att tjejen är en helt rekotjej en bra tjej som bara inte fattat vilken sits hon suttigt sig i .
Hon vet inte hälften av vad han kan göra , utan tror på honom till 100%och litar på honom .. Hon gör exakt samma misstag som jag gjorde och de gör mig faktiskt lite förbannad att se en tjej som kommer bli krossad som ja vart , och det är jobbigt att se mig själv i henne på de sättet .. Kärleken gör en blind... så sant så sant ..

Tycker detta är sjukt så det är skrattretande .. derför kan ja inte göra mer än att skratta åt det , tuvärr ..

Jag känner mig mer glad nu , nu när jag vet att ja inte kommer må som ja gjorde då . Jag känner mig stålt att ja lämna honom innan de kunde gått riktigt illa och fler personen skadats .. jag känner mig lycklig över att inte behöva sitta på spikar längre !!! Tycker de är synd att han ska få förstöra flera söta tjejer . Han borde få hjälp och medeciner så han ialf får lite pli på livet ..

----------------

Ikväll har jag umgåts med kära jessie♥ vi har åkt lite bil , varit på MAX :P och kollat på skräckfilm som var skit dårlig haha silent hill .. DEN SÖG ... men men nu vet vi ju de :)

Ska lägga mig på min älsklings arm nu , och ja kommer somna med ett leende på läpparna , tro mig !

Jag älskar mitt liv nu , tanker tacka mig själv eftersom detta hadde alldrig hänt om inte ja hadde gjort nått som ja alldrig skulle göra thihi ..

over and out
good night


Kommentarer
Postat av: Jessie

Silent hill va bra !!! :D

haha, ja du, den där tattueringen va ju inte direkt den snyggaste !! haha :P

2010-02-09 @ 14:58:21
Postat av: Anonym

Vadå vattentätt?

Du har ju förlovat dig efter bara 1månad eller vad det var..Det är väl Inte mycket bättre eller?

Varför lägg ner energi på sånt du igentligen inte behöver bry dig om?!

2010-02-10 @ 19:14:34
Postat av: Linda the blogg owner

tycker inte derekt att man kan jämnföra dom två sakerna , jag har inte derekt märkt mig för livet med en förlovning . sen visst vi hadde bara varit tillsammans en månad , vem vet om vi kände varann innan ? :D så de e inte derekt en främlingsnamn ja har på fingret ..

Nej det är inte vattentätt,han är inte ärlig för fem öre och har nog gjort bort sig mer än vad hon vet .. Ärlighet kommer ett förhållande längst med,vilket inte finns så mkt ifrån hans sida .

Lägger inte energi på det så sett,tycker bara att det var en sjuk handling av dom bägge . Man har väl rätt att ha åsikter ? och ja är inte ensam om dom åsikterna ..trevlig att veta vem du är så sett eftersom du inte orka fylla i raden där de står NAMN:)

2010-02-10 @ 22:13:08
Postat av: Janette

Tja



Nej det där kan jag hålla med om men samtidigt så gå det gadda över sen vill han ha mitt namn så få han la ha det eller hur??sen e den inte färdig ännu Jessie håller med att det inte e den snyggaste men han som äger den tycker den e snygg så det e bra det..:D sen håller jag med Linda att det kanske e för fort..Och med hans lögner kan jag lever då han alltid kommer och tala om för mig jag e en sån tjej som ha mina kontakter och kan reda på i stort sett allt han säger..Så oroa dig inte för mig jag e en stor tjej :D:D Och istället för att skriva det i din blogg kan du skriva till mig själv..Puss puss

2010-02-11 @ 09:37:01
Postat av: Jessie

Hur ska det gå och tattuera över när tattueringen var ca 20 cm lång och 10 cm hög i bokstäverna ? :S Då blir det att göra ett stort svart stäck bara.. Det går iof att göra, gör ett sträck sen oh skriva STOP under så det ser ut som ett stopptecken. Smart idé.. ;)

2010-02-11 @ 18:10:20
Postat av: Anonym

Herregud!

Varför lägga ner så himla mycket energi på vad någon annan gjort???

Snacka om att vara jävligt intresserad av den personens liv!

2010-02-12 @ 10:42:01
Postat av: Jessica

Titta Linda, en till som inte vågar skriva ut sitt namn ;) Som sagt, alla får ha åsikter sen om den personen inte tycker om det, thats life. Alla kommer att ha åsikter om allting och ingen kommer sluta med det. Så det är bara att acceptera.

2010-02-13 @ 10:11:55
Postat av: Linda the blogg owner

Mmm ja ser det jessie , samtigt som den här anonyma person tycker att man lägger ner energi och att man är intresserad av personens liv osv .. Gäller ju faktiskt den anonyma också efter som han/hon lägger ner energi här samt antagligen läser min blogg och är intresserad av mitt liv. Inge illa menat tycker bara att man inte ska herreguda sig utan att veta helheten .. Vi äär ju iofs bara männsikor vissa glänser mer än andra . :D

2010-02-13 @ 11:07:19
Postat av: Jessica

Exakt ;)

2010-02-13 @ 13:56:15
Postat av: skitidädu

Hahaha...

Om du inte velat att andra ska kolla din blogg så varför låser du den inte??

Intresserad av ditt liv? nää skulle inte tro det sörru, är bara jävligt komiskt att läsa din blogg ibland...

2010-02-15 @ 08:56:25
Postat av: Jessica

Linda, tror du har trampat på en öm tå ;) hehe..

2010-02-16 @ 19:50:02
Postat av: Anonym

Problemat med dig verkar vara att du verkligen Tror att alla älskar dig och högaktar dig mest av allt.

Du får lägga dig i allt om alla andra, men skulle du inte få göra det blir du grinig, men så fort någon har en åsikt om dig så har helvetet brakat lös!! Stämmer det? Men så enligt din blogg har du ju blivit en heelt ny människa,, alltid lycklig! (drar denna slutsats utifrån din blogg) Men om du nu blir så sur?! varför inte sluta skriva så mkt om det privata och få människor att vilja skriva kommentarer??

2010-02-17 @ 10:47:01
Postat av: Linda the blogg owner

Måste bara fråga lite löst , är du bara en läsare som utgår ifrån min blogg eller känner du mig personligen ?

Att jag verkar tro att alla älskar mig , nej inte alla men jag är omtyckt av dom flesta därav min stora umgängskrets. Jag är en ärlig o öppen person vilket de flesta vet, jag ljuger inte och säger alltid va jag tycker och tänker. Vilket antingen folk hatar mig för eller älskar mig för. Ja har inget imot att folk har åsikter ang mig , tycker mest att det är roande att se hur folk tycker och tänker och att få kritik är ju bara ett bra sätt att se, kanske man borde bättra sig på den fronten . eller oj så tycker hon/han . osv . och sen är de dårliga åsikter som te rör mina handlingar osv o ja inte håller med om det .. så skiter ja oftst i det. Hela sverige är fullt med åsikter som inte matchar varann thats life . Och ja JAG är en lycklig ny männsika . Ja har inte haft det lätt i mitt liv och just nu så har ja värkligen kommigt någon vart och jag mår bra . Min blogg och ja skriver de jag känner för , vill du/alla kommentera så varsegod :D

2010-02-18 @ 12:08:28
Postat av: Jessica

Hörru postat av , eftersom du inte skriver ditt namn, varför vet jag inte. Kanske inte vågar stå för dina åsikter. Därför tänker jag kalla dig Postat av. Linda har blivit HELT annorlunda, vi som umgås med henne. Vi vet ! Gladare, lycklig, tokkär och allt där imellan. När den här mörka tiden var med Björn, hon såg ut som ett VRAK ! (sorry gumman ;) men du förstår vad jag menar ;) <3. Hon var alltid på sin vakt, kunde inte säga vad hon ville säga. Vem vet, hon hade kunnat få ett tangentbort i huvudet!? Och det vet vi ju att det har gått åt några stycken. Även glasrutor osv osv osv. Så du ska ju inte komma och säga att hon inte är lycklig med sin dåvarande? Du umgås som sagt inte med henne så du vet inte.

2010-02-18 @ 12:11:23
Postat av: Anonym

eftersom du skriver att om jag bara utgår ifrån din blogg eller känner dig på riktigt så verkar det som att det jag skrev stämmer...??



Jessica: du skriver att hon inte kunde säga vad hon ville. Men vad jag har fått uppfattnig av så är hon inte direkt den som håller käften!!

2010-02-18 @ 15:37:10
Postat av: linda

Var mest bara nyfiken ifrån vilken synvinkel du drar din uppfattning ifrån, nej de stämmer inte de du skrev . vilket ja också skrev så sett .



Och jo jag kunde säga vad jag ville i det förhållandet men ovadsett va det var så fick jag alltid de emot mig , Kärleken gör en blind är en bra mening för de förhållandet jag hadde då .



Där av nu mycket lycklig av att jag hadde stöttande vänner och en stöttande kille som ja senare inled en relation med . vilket känns som de bästa jag gjort .



2010-02-18 @ 22:01:48
Postat av: Jessica

Visst sa hon det hon vílle ibland, men som hon säger. Hon fick alltid allt tillbaka. Jämnt. Ibland var det bäst att hålla käft när man märkte att det var PMS dag.



2010-02-19 @ 08:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0