<33 mycket

Jag har insjuknat , men kan inte sätta fingret på vad det är :S är yr och mår illa och jaa almänt seg faktiskt .:S Inte kul alls .. Gick iväg till praktiken i dag för jag tänkte att jag måste ju försöka ialf, slutade med att dom skickade hem mig :( Men kände också att jag värkligen inte palla .. och ja mår inte ett dugg bätte nu heller när jag har vilat, ätigt osv ..

Ang kommentarer när de gäller MIN blogg .. Så snälla väx upp, blir nog inte bättre för någon utav oss?! This is my life and my space .. Antagligen så mår du inte bra själv och måste på nått sett ha sista ordet.. (kommer antagligen få en kommentar nu att du mår super o ja vet inget) min jag skriver va fan ja vill , och vad jag tror :P ok ?

KALLA underbara tjej .. OS GULD :P bra de ! Bra jobbat ..


Min alla hjärtans dag .. VAR super :P jag har nog den mest underbarste kille på jorden . Men så tycker väl alla när man över öronen kär ? :)
Vi gjorde god mat . Han är super på att göra kycklingfilér dom blir saftoga och smaken bara vattnas i munnen :D mycket gott ! Sen så korkade vi upp skumpan som vi fick av mamma i allahjärtansdag present :P Den var suuper go . Undra om den finns på systemet här? hmm

iallfall.. sen satt vi i soffan och helt plötsligt så börjar jimmy berätta för mig hur underbar jag var och allt möjligt , jätte mysigt . Han gör de ju annars också men de vart väldigt spec den här gången ..

För sen när han hadde pratat klart så avslutade han med att fråga .......Vill du gifta dig med mig<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0