You may call me fat... But i can loose weight :) What can you do about your face?!

Gud va dålig ja var i halsen igår ! ush...

Visst lite bättre idag men e totalt seg och orkeslös .. hmmm bådar detta gott nej ?

Är uppe hos mamma&pappa en sväng , har varit med pappa och hämtat en svets och massa annat skit . Det var kul och träffa Rolf dock :)

Ska väl åka hemmåt snart igen , eller ja .. Jag måste till stan och köpa nån varmare tröja eller nått.. Känns som det behövs i detta skit väder .. Skönt dock att solen visar sig liiite ialf :) (Y)

Vet inte vad för fnatt mina hundar hadde i morse .. (tidigt som fan) hehe .. Acela vart helt super busig och Azania också .. jaha .. de var bara gå upp för inte fick man sova där inte .. Så gick upp gav dom mat satt mig vid datorn (cp-datorn) HATAR den .. så jobbig när de gäller internet .. (sitter vid min underbara datorn nu) hehe

Sen ut med dom ... Och så kom pappa .. Känner mig super sexig i mysbyxor och hoodtröja med håret åt alla håll och jaa .. haha ..

Ska inhandla en bröllopspresent också hmm va fan ska man köpa ?! haha . aa det löser sig .. Sen ska ja inhandla alkohol tills i morron också .. jepp jepp .. finns å göra .. allt tar inte 5min som man skulle vilja ibland .. hmm

Hockey ikväll ;D

Är inte ett fan av darin ... Men den här låte är faktiskt bra ! :P





Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0