wonders which bothers you more... that I'm hotter than you or that your boyfriend obviously noticed?

Ljuset är den mest vackra av personer. Det bär fantastiska egenskaper som gör det lätt att älska, men även att hata. Även om de inte menar det, så kastar Ljus skuggor över andra eftersom de själva glänser så mycket. Men Ljus är mycket starka och klarar därför av avundsj...ukan från andra. Ljus gör mycket gott för människor, även om de kanske inte tänker på det. De bara är fantastiska. De har alltid goda vänner, inte sällan väldigt många sådana. Därför trivs de bättre i sällskap av nära och kära än helt ensamma. Vänner är viktiga, då det finns andra som vill släcka Ljuset. Då hjälper vänner väldigt bra som håller Ljuset vid liv. Var därför rädd om dina vänner, för utan dem kommer du att falla för andras avundsjuka. Detta ska tydligen vara min roll i livet , jag är ljuset :)


Nej vart ska vi börja ? Fredag ? hmmmhumm .. Festen vart riktigt lyckad .. like always . SKÖNT att de komm lagomt med folk . Om alla som sagt att dom skulle komma , komma . Ja då hadde vi fått problem med rörligheten ;)

Rolifaste folket ever va det också .. sen vart ja bra full men de spelar ju ingen roll ;) hehe vid busstationen så träffa vi fler folk som skulle med :D som vi kände altså hehe ..Så vi sjöng och allt i bussen de var skit kul ! Sen på logen .. jaa mycket folk var det . och skit kul !

Träffa marika var kul , kramkalas , sen träffa ja emma t och massa annat folk .. dessi träffa jag också ! Det var lääänge sen :P



Ehh ja man hamnade på borta match<3  blev hämtat igår , mådde som ja förkänade ush fy o blä .. Hem . Satte mig vid datorn en stund .. Hmm .. Då kommer mika med en grogg .. veresegod .. ja bara dricka och se glad ut .. efter njaa lite mer än halva groggen så somna jag ;D haha sov i två timmar sen var de bara upp och göra sig i ordning .

Drog hem till ewonne och Micke med mika och käka kräftor och hadde skit trevligt :P kom hem vid två nånting i natt ? .. Somna som en lite gris gjorde ja ;)





Idag , så ska jag på kalas .. blir snart hämtad .. och så får ja träffa lilla olivia , enda ungen typ som ja inte sett på döö länge för hon har varit hos sin pappa . Dom andra har ja ju haft här hos mig i veckan . MMmm så då ska ja pussa på lillskiten ;)

Mikkis fylde 10 igår , sååå moster linda måste visa sig lite smått sleten osv i dag ;) men de älskar mig ju endå :D asg !

Ledsen i ögat , vakna i morse kvart över 9 ! Av en geting som sticker mig bakom örat . Och ja vevar till den .. tydligen inte tillräckligt fort så den sticker mig IGEN på tummen .. Kan dom ens sticka två gånger ?! :o( aja vart så arg så ja slog ihjäl den :/ Lena tänk om de var oliwer ?

Oliwer är min vän ;D haha en geting ..


Nej klä på sig kläder och dra en borste ugenom hårt ;) yehh de e det som behövs ..
Har fan inga grejer hemma närsta , så de får bli mysbrallor i dag .. Tog med det mesta till lena ifredags :)

Nej

Över och ut

Kommentarer
Postat av: Lena

Du får allt ta o kolla upp om det var han... fan han får du döda.... snart är hela hans släkt utdöd :P hehe

2010-08-22 @ 16:01:45
URL: http://missbjurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0