Torsdag...

Igår var man på onsdagsklubben med E :D Kul att träffa massa gammla vänner så som nya ..
VAr med Lena igår en sväng också :) min ängel <3 hehe .. Hon kommer om en stund här nu också :) wii


Skulle vara stjänfall o massa i natt .. men ja hann inte så långt .. XD

Idag blir det en hel slappar dag , ska bara va ! götta mig lite och jaa fan bara va !

Sen har nog kanske blivigt mycket drickande på sistone :/ vet att folk har reagerat .. men aa ska vara nykter nu tills den 20 ialf ..Och hoppas att de hålls ;) får sysselsätta mig med annat ..

Reales me from this .... iam in ...

<3 Jag älskar dig .... Och kommer finnas där för dig i alla lägen .. Tillsammans klarar vi allt ..

(och nää ja är inte tillsammans med någon )

Ska börja plugga också ^^ få de gjort lixom .. ;) wii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0