The best revenge when another girl steels your boyfriend, is let her keep him :-)

Yeeh ja e hemma !

Måste bara .... och ja vet att ja inte ska ... men asså .. de e fel ..

*Är det värkligen VÄRT att dina barn ska få må dåligt för din vinning att må bra?(på sånt dåligt sätt) Och varför ens blanda in MIG vi har inte ens kontakt, vilket du så gärna ville .. Men gjorde bort dig totalt . Altså du får hållas med va fan du vill , du får göra rubbet ja bryr mig inte .. MEN dina underbara barn... Varför ska dom få lida för ..? Och du vet själv så väl att dom gör det .. men aa ..jag vet inte men ja hört av många .. folk undrar ...hur du helt plötsligt kan bli ifrån dag till natt .. Tycker att du ska vara nöjd med läget och inte röra om i grytan .. just för dina barns skull .. Men som sagt vet inte allt ..och ja kanske e helt ute och cyklar .. (förhoppningsvis inte) Men förfan TÄNK..


Ush ... vet att de inte e bra att skriva sånna saker .. men var bara tvungen att få ur mig de .. :/

Haft en bra kväll , började med bröllops fest sen till graget och festa där med alla männsikor .. Några bekanta ansikten var det men aa mycket folk , sen till statt .. jag värkligen bojkotta statt förut men aa de blir va man gör de till :D Sen e de så kul när de kommer fram sådär gammla godingar till kompisar o bekanta som tycker att de är kul att ja visar mig efter omständigheterna och att se att ja lever :D super kul !

Nej nu ska ja natta hundar och natta mig själv .. Och hoppas på att sova ut i morron .. ;)

över o ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0