Måndag .. mmmhmmm

4 dagar kvar .. typ


Imorron ska ja&Lena till Malin och testa kläder . HOn har ju såndär midjekjol ja VILL ha ;D blir till och maikänga litte ialf .. fett nice ..

Igår kom finnjäveln hem .. skratta åt han när han kom för han hadde finlandströja på sig och ja han har blonderat håret .. altså toppen på huvuden (inte hela) utan toppen .. har han blonderat .. haha ja ja.. :)

Så när han kom så ville han ut och åka lite i sin bil , vilket ja hade nyklarna på min nykelknippa hela tiden ?! märkte det förens i går , förrgår ?? hmm . haha jaa där ser man ..

Va ute o åkte lite ialf .. pch ja babbla i telefonen ;D hehe

Idag ska jag ringa försäkringskassan ! NU blir ja fan förbannad .. vart e mina pengar ?!  need some cash helloooo..

Kolla på twilight eclips (stavning) igår .. hmm jaa den var bra .. :D så nu har jasett den ialf .. sen kolla ja på en av mina favvo filmer .. step up 2 the street .- :D

sov på soffan i natt , orka inte släpa fram min älskade luftmadrass i natt.. Mmmm de fick ja lida för .. HATAR DE DÄR FÖRBANNADE SOFFAN  ! haha .. säger bara INTE BEKVÄM .. ush ..

Nej .. in i duschen ! :P

över o ut




Kommentarer
Postat av: Lena

Håller med angående den där soffan :D

2010-08-16 @ 19:04:03
URL: http://missbjurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0