Lördag

Jomenvisst .. så överlevde ja natten ;D haha

igår kom bojjan hit och drack och ja gjorde mig iordning osv .. sen drog vi på fest hos mattias .. Bobban och rickard var där så det var kul .. Och sen så var tony där (har inte träffat han på evigheter) kul kul .. satt där och drak o dansa och hadde trevligt ..

sen drog vi ut på woodys :P  var lite torrt med folk , med där träffa man ju nisse (också 100årsedan) och så fick ja en kille efter mig som var hel skum haha tur att bojjan höll koll på mig då haha ..


sen efter woodys så drog bojjan o johan till max och ja drog upp till bussstationen för ja skulle träffa BM för första gången :D haha scary .. men kul .. satt å snacka o skratta osv sen kom bojjan igen och min skjus .. trodde ja skulle hem :/ men ikke drog in till degerfors satt där och tjöta .. kom hem vid en fem ?! (tack linnea)

Idag , jaa det har varit lungt .. kollat på film och jäst ;) haha . får se va det blir senare det vet man ju alldrig .. M skulle höra av sig sen när han var klar med sitt snikrande :) blir kanske dit eller så är man hemma och bara ÄR .. skulle vara gött det med ..

Imorron åker Mika till finland ! Hyvää matkaa, älä juo itseäsi hengiltä!

Och va jag ska sysselsätta mgi med en vecka , jaaa de återstår ju och se ;D haha

just de ! ÖL ... fy fan .. de som känner mig ! JA ni vet att ja inte dricker öl ... MEN .. jaa de funkar.. synd att ja blir så dret full på det bara (eftersom jag häver i mig det för att slippa smaken ;D ) haha .. och detta kissande ? har ja inte märkt av .. karlarna som har lite blåsa bara ;) haha ..


Nej ska åka och handla .. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0