Herregud

Jävligt rolig natt faktiskt :D yyeeh .

gud sluta vid nio igår dåå ja hadde migrän och mådde illa som fan .. vid 11 hadde ja skit tråkigt och gick då till lenas jobb och höll henne sällskap en timme (vi höll varann sällskap) sen vart ja hem körd av lindi som också kom förbi (tack) ... vid halv 1 ..
jaaa då ringer N , haha ..-Kommer och hämtar dig så tar vi en raggar runda på stan ? - självklart tyckte ja .. tog med mig lite öl gjorde ja också (jaa jag har växt till mig lite ialf ) heh åå ja vart väl lite slaongsberusad där och hadde kram kalas med alla MINA vänner som JAG känner .. haha träffa bland annat B, bruna jävel .. just kommpigt hem ifrån Mallorca ! ja vill också !

Det är lite fittigt av din sida faktiskt , vi skulle åkt ..


kom hem vid en 4-5 i natt somnade vid ... jaa senast var kl halv 7 :) men de var värt det ... jepp jepp

nej nu kom lena visst in :D yeeehh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0