believes in what goes around comes around...my hand goes and slaps your face, and comes back around to slap you again

Uj .. vart sent igår ;) väääldigt sent .. Var på statt , och emma vill ha med mig på efterfest där vi varifrån början och aa vi skulle bada badtunna och grejer .. hmm ja var duktig nog och sa att ha skulle hem .. Vart värkligen ett glas för mycket igår .. jupp

Dock så så hamna ja inte hemma ialf ;)

Men men ... kom hem på morron kvisten ialf .. och somna som alldrig för .. då var det skönt att lägga sig för fy fan va trött jag var ..

Höll igång hela dagen värkligen igår .. Tänkte att ja skulle få sova ut i dag då men ;) Sara ringde :P och väkte mig och ville ha med mig till Noramarken.. Det var bara upp och ta hundar och snygga till sig och allt sen åka ;D Det var kul .. och det är värkligen supermysigt att gå i nora .. Lite mer befolkning och nöjesgrejer afärrer mm.mm så skule ja lätt kunna bo där ;)

Va hemma vid en halv 4 ? och satt mig vid datorn en sväng .. sen däcka ja :P Vakna vid halv 6 :O (skulle vara på festen kvart i ) asg! In i duschen och snygga till sig igen ! hehe . Nu blir ja ju sen endå men de gör inget .. :D

Ikväll blir det nog utgång igen mmhmm .. får se hur kvällen slutar va folk ska göra  osv :P

Bild ifrån igår ;D







Hoppas alla får en toppen kväll :D

Kommentera!!!!!

över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0