Baby, i will fuck u later .. NEXT

Jaaa , gud ja skulle skriva mer senare igår ?? hmm sorry .. glömde det :)

Guuudars då .. har varit barnvakt mer eller mindre denna vecka tycker ja .. så de har inte direkt blivigt några sena nätter eller nått sånt ... hmm kanske lite skönt joo vars de kan man hålla med om .. men jaa .

Hela förra veckan jaa då var de ju typ fest :D jepp jepp .. denna vecka har de ju varit lugnt . inte ens en grogg eller öl på kvällen de ni !!

Men i morron !! uj uj uj .. alltså ja har varit extrem och ja då menar ja värkligen extremt taggad för i morron .. NU börjar jag lugna ner mig .. haha dagen före .. hmm

Var på stan i dag :D köpte skorna (Y) som ja tjatat om .. 150kr e inte mkt att tjafsa om så klart ja köpte dom .. köpte också lite annat smått och gott .. även en bikini haha sommarna är slut med de finns ju alltid badhus osv . ialf köpte min bikini .. de var rea på rean .. så både under och över del kosta tillsammans 110kr och självklart är den prickig :D yeehh .. ja och mina prickar .. ja jag vet :P älskar dom ! thihi thats me lixom ..

Imorron blire en fullspäckad dag .. jajjemän .. synd om folk som inte är bjudna eller inte kan komma mooohahah .. jaa ni missar de !! ;) nej va elak ja e .. haha ..

Siri fyller år i morron också !! 7år blir hon skit ungen .. :P sååå ja sover i skogen i natt så ja e med och firar lite (Y)

Sen i morron blir det att inhandla öööllllleeeen och lite annat skit som behövs .. ska väll ev födelsedagsluncha med siri också .. sen blire hämta grejer *hemma* min klänning som ja ska ha :P såå nöjd .. och sen iväg till lena och knäppa den första samtidigt som emma <3 ska fixa håret på oss ;) snyggast i kommun ja vet :P

Jaa enligt fb så ska jag tydligen träffa the love of my life i helgen , finns en sån ? :P och sen att denna helg skulle bli fantastik osv .. också att inomm 24 timmar skulle ja få mig ett fett bra knulla .. haha som sist då eller ? :P nej gud nu ska vi inte vara sånna .. man ska inte tro på sånt som står på FB haha inte sånna grejer ialf .. men lite roligt ialf ;)



<---- dreta full e ja där .. kort ifrån min och emmas utflyt till onsdagsklubben , hemma hos linda och massa annat folk var där .. vet inte vart vi står och fotar ?? hmm men rolig kväll var det ialf .. och full vart ja !! asg!!

yaya..!

nej surfa vidare en stund .. sen sova förhoppningsvis ;D

över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0