Asså....

Ska ja skita i det ? ....

hmm känns så kul och bra nu några dagar .. just för jaaa h*n .. men nu ? ush .. ska ja ska ja skita i det? känns inte som man får nått tillbax länge ... Mmmm

Min vanliga jävla fitt tur , eller så är de ja som inte kan hålla tankarna i styr .. svårt .. Men det är väl MIG det är fel på igen.... gasshh va ja hatar vissa saker ..

nej ska inte tänka såhär nu , ska bara ta en dag i taget ... Mmm imorron kan ju vadsomhelst hända .. eller nått ..

Jag vill , att tiden ska gå fortfare så ja vet ... jag vill så jävla mycket haha .. jobbigt värre ..


Hopp får se om man drar och tatuerar sig snart då¨:P hmm

Väntar på att S ska höra av sig , så vi kan leka lite .. komma ut lite , ja är hudnledig denna helg .. Mmmm va gör ja ? sitter hemma lyssnar på musik .. haha nej S kommer och årdnar upp saker och ting haha ;D

hmm nej mycket jävla tänkande som måste gås igenom :( yaya .. va är en bal på slottet eller hur :P

över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0