Fredagsmys <33

Japp det vart det verkligen :P

Idag på dagen var ja , jimmy , lena och lindi på stan och ragga present åt systeryster som fyller 30 i helgen :) (gammling) heh ..Sen vart de en fika på stan , sen drog vi hem och slappa lite ..

Vid 18 så kom lena och anders så skulle vi gör kålpudding (love it) Dock så tar de ju förbannat lång tid .. vi hadde käkat klart vid kvart över åtta ca :S yaya .. vart skit gott ialf..

Sen vart de film och chips och massa prat osv ..
Nyss följt dom hem en bit med acela . snart blir de nog sängen har en fullspäckad dag framför oss i morron :D ska bli kul !

Tänkte dela med mig en sång som ja och älsklingen bestämt att vi ska ha på bröllopet <333



Livet leker just nu , är oerhört nöjd med vardagen .. nice de ...

(älsklingen)
Du kom och du log,
Och du direkt mitt hjärta tog,
Jag hade ingen chans,
Det var som om bara du fanns,
Jag föll för dig så lätt,
För jag gillar dig på ett alldeles speciellt sätt,
Det är du som gör så att mitt hjärta slår,
Det är du som gör så mitt liv åter en mening får
Jag älskar dig jimmy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0