Fi**dag

Jag vet att jag inte  har ett skit med sakerna att göra .. de vet ja men hur tänker man ? När man har barn tillsammans , mm man vill kanske ha hjälp med avlastning osv .. allt skit bra , SEN så skickar man inte iväg barnet första dagens ens för att de inte finns några pengar . Som tydligen barnet gjort av med ganska kraftigt ?! Ursäkta med how is the parent ? Sen kanske man kommer på en lösning med de , men de duger inte utan då är det fler problem .. och inte nog med det så säger denna att kontakten helt ska brytas för är de blir för jobbigt eller att den personen vet bäst ..massor !

Allså ja kan hålla på och skrva ett helt jävla inlägg om detta , för att jag blir så arg och besviken att ens se sånt här .. Spec när man inte vet vad dom gemensamma barnen vet .. Vad får dom höra lixom ? sanningen eller undanflykter för att inte döma den dom bor hos nu , utan dömma den som inte vet vad som sägs . Vad får barnen för syn på den personen i sånnafall ..

Och allt hela tiden PENGAR.. men visst de är ju det som styr .. men de är ju det som diskuteras hela tiden inte barnets bästa.. Ahh tanken slagit dig att det barnet kanske kan må bättre , sköta sig bättre osv om de blev/blir varannan vecka ? är inte de då betydelsefullt att kanske leva liite snålare för barnets skull . Sen blir de ju inte så mkt snålare .. pågrund av att det blir en mindre att laga mat till , det blir en mindre att köpa dittan och dattan på de sätten ... Men nej ... inget duger .. och alltid den andras föräldrens fel ..



I helgen så har min älskling firats .. det har varit super kul ! och blev dunder lyckat .. <3 Idag så ska vi upp till mamma och pappa och grilla ! GÖTT .. men först ska jag och jessie på sol dusch ! Gahh kommer bli orange.. haha äch man lever bara en gång , inte sant ..


Love my life <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0