..........

Allså denn dag ... fy fan ...

Vakna i morse då var Greta död ;( vi som skulle till vet med henne i dag för att vi märkte att det var nått som var fel .. Åhhh att man alltid ska vara försent ute :(

Sen i dag så har jag varit ute hos jessie hela dagen nästan med acela .. så acela har fått lekt med takisa och ajax .. :) trevligt.. sen så kom älsklingen och hämta mig och nu så sitter vi hemma hos mamma ..

Ska käka här .. natchotallrik (mumma de)
Älsklingen har somnat i fotöljen ehe ..såå söt såå


Jaha .. en hund mer nu då ! blir så jävla förbannd , inte för att ja måste ta hand om hunden de e ju min hund osv..
Men mitt ex och ja hadde gjort upp att han skulle ha henne . och ta hand om henne och allt .. mmm De kunde vi ju drömma om ... han lämna henne här hos mamma för ca 2 veckor sen .. ja ringde till han i dag för att berätta att hon var lite irriterad i ögat ..(eftersom han ska ta hand om henne så tycker ja att han kanske vil veta sånna saker) Men då börja han .. ehh du vill inte ha azania eller ? ehh ..
Eller så skulle ja skriva över henne på ahn så han kunde sälja henne ! störda jävel !

Nej nu stannar hon hos mig precis som de skulle vara ifrån början !


Hopp Hopp ..


Kommentarer
Postat av: rosaapuff.devote.se

Greta! ;((((

jag saknar sönder!

<3

2010-04-13 @ 12:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0