Tiiiiisdag =)

Jaha .. här sitter jag .. och funderar lite på min ekonomi .. just nu suger den .. shit the same ..


Igår luncha jag men Lena =) på Jack själlvklart .. alltid gott där haha ..sen så umgicks vi till en halv sex ialf tror jag ?! Kom hem och var super trött .. la mg på soffan en stund för jag skulle ju snart iväg . åkte med jessie till färgesta och skulle hämta några tå vikter till en av hennes hästar . sen så åkte vi hem igen kolla lite på tv osv .. sen vart det sängen .. PANG så sov jag =)


I dag blire förhoppningsvis att lena kommer och färgar håret på mig . ska försöka mig på att handla lite också . sen blire nog lungt ..

längtar till i morron på hockeyn ska bli skit kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0