Passar på ..

Dags att skriva lite ... har haft lite mkt i dag så jag har inte hunnigt suttigt vid datorn allså typ haha ..

Som jag sa i förra inlägget så kommer oftast dom negativa sakerna fram mer än dom posetiva .. Nästan så att man undrar varför man slänger ur sig en del ? kanske känns det bättre att ta det via en blogg ? eller har det bara med skrivandet att göra ? ....

Hur somhelst så är inte min man så *otäck* som jag kanske framställer han att vara ibland .. Sen har han ju diagnosen Grov grad adhd och lindring autism , vilket inte gör vårat förhållande till normalt ?! eller hur man ska säga det .. Kan ju säga att vi bägge har fått kämpat när det gäller mkt .. tex läkarvård osv ... Men när man kämpar igenom mkt blir man oftast starkare ..

Tror inte att det kommer bli svårare med barn på det sättet, innan vi får barn. Så kommer tex gubben få alla rätta medeciner på plats osv .. Kommer inte derekt föda i morron ;) Sen med hans diagons osv, alla tänker säger (grov adhd) herregud hur kommer inte han vara när han får utbrott osv vid barn ? KAN ju säga det att det får han inte . Han älskar barn och dom älskar honom .
Sen vet jag att jag har kompisar som undrar hur jag står ut med allt ?! I min lilla vilda vardag och jaa då är det inte bara förhållandet . Utan det är massa saker som tex hände i somras , som fortfarande tar upp till och ork för att en pojke ska få må bra och inte minst vara lycklig .
Som både jag och min mankämpar för . Sen så finns det 1000 saker till ..
Men antar att gubben är den lättaste att skylla eller bli argast på.. Annars har jag en del kompisar som brukar få ut för en del, när dte gäller min frustutation (stavning) men dom vet och älskar er för det haha .. Behöver mina boxbollar haha ..


Idag hursomhelst så har jag varit hos syster och följt med henne till sjukan för hon skulle lämna tester . Ho ska opereras på måndag ...
Sen så tog jag med lilla Siri hem för hon saknade oss så som hon sa .. Så vi gick och handlade och har bara myst hela kvällen . Hon somnade tvärt vid ca 21,15 hehe lill gumman ..
sen i morron blire upp tidigt eftersom hon älskar att gå upp tidigt *suck* och fixa allt med henne .. sen kommer mikkis hit och ska sova här i morron Så det är full rulle i helgen ..

Aja nej nu ska jag gå och lägga mig ..

Ha en bra helg =)
jjkbj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0