Onsdag...städdag

jaha .. har haft lyckat till att tvätta sedan tre ist för fem .. tar det ju inte upp hela kvällen ialf =)
 håller på att städa lite också .. kan lika bra passa på .. även fast det inte är sååå mkt att göra är det ju allid trevligt när det är klart ..

ikväll blir det tv ialf haha .. mitt liv består av tv .. varför ska alla bra program börja just nu på hösten haha .. kan man inte spri dom lite ..

dom ja ska se ialf är ..
extreme home makover
efterlyst
fråga olle dokomentären

sen så blir det säkert mer underkvällens gång men dom SKA jag se haha (inredning och bygge, efterlysta männsikor och mord, SEX SEX och SEX ) haha jaaa vilket liv jag har haha ..

Snart börjar jag också på folkuniversitetet kan bli intressant .. nått att göra på dagarna ialf ..

sen är det en orehörd lättnad att våran ekonomi tar sig rejält nu under hösten .. och då är det skönt att kunna köpa hem lite extra saker och jaaa hundarna ska ja kosta på lite också .. ska tex kastrera han hunden ..och de kostar ju men behövs .. så jag kan ha han när tjejerna löper ..


jaha nej nu ska ja kolla runt lite på nätet, ska komma på nått roligt som vi kan hitta på tillsammans med vovvarna på *valpträffen * den 19 .. tänkte lite tävlingar osv .. kommer bli kul ..

sen blire det städ och tvätt hela dagen .. hehe

love u all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0