Love it !

Jahamen .. blir nog 1 2 3 4 5 6 7 tatueringar till haha ..Har hittat en i dag ja fastnade för .. det är en slinga med körsbärsblommor och lite stjärnor runt om .. Lena har ju en som tatuerar så de blir väl att vi lägger oss under nålen bägge två .

Har idag varit barnvakt med Lena åt olivia .. alltid lika kul .. =) ska antagligen vara det i morron med ... får se hur det går hehe får ta en vända på stan kanske det var länge sen ..

Helgen var dock inte så lyckad kanske .. haha spec inte i lördags! Skäms , men de e tur att jag har tjejerna ibland haha .Ifredags så var jag ju med saraoch lena .. som skulle ut på lördag . jag gjorde en liten rövare och lånade pengar så jag också kunde följa med i sekundens hastighet .. dock vart det LITE för mkt och ja .. kvart över nio på kvällen så fick underbara Sara hjälpa mig hem . ! haha

Nej ska på föreläsning i morron .. GodNatt ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0