Ifrån längtan till skit kul, senare till besvikelse

Asså .. JAg vet inte vart jag ska börja .. Igår så gjorde man sig snygger och drog till Sara ;) Vi hadde skit trevligt.
Sen fick vi skjus av saras pappa (tack tack) och drog till wickan .

Väl på wickan . så vart det mkt dansande och roligheter allt ifrån shot till goa drinkar .
Sen blir det oftast samma sak ( ursäkta inge elakt menad love u endå) Vi har en i gänget som har extreme otur när det gäller att bli utkastad osv . (tyckte själv att hon inte var sååå full) men de är sjukt ibland , varför släppa in henne ifrånbörjan ? om hon endå var för full i era ögon ?! SJUKT

Sen så såg syrran och jag att lena o malin skulle gå . så då hackade vi på ut eftersom det inte värkade som om syrrans gubbe skulle få komma in . shit the same . men vi gick och käka pizza och jag fick lena med oss . ist för att hon skulle gå hem derekt .. aja väl inne på pizza slutade det med att jag skämdes så fruktans värt efter ett tag , Vart är  respekten ? Inte var den där ialf . Vuxna människor beter sig inte så ! Och det skapade en så fruktansvärd stämmning och det var inte alls kul . Man äger inte stolarna man suttigt på . ! Aja .. Jag skämdes ialf .Sen så gick vi ut ifrån pizzan när vi var klara .. stod ute och röka och fortsatte att prata med dom vi försökte prata med där inne på wickan . Gahh . Sen vet jag inte . men känns det som ett måste att man SKA säga hejdå till pricis alla man gick med dit ?! Vet att folk inte har gjort det andra gånger varför ska man då begärat själv ?

Tycker som Lena .. Vad är det som händer ?


Jag har inte sett den attityden förut och, den vill jag slippa .

Jag hadde kul mesta dels av tiden igår ialf .. och tack för det :)

----------

Idag ska jag till kilsta och kolla på när Maja spelar fotboll . =)

---------

Sen ska jag hem och bara slappa ! Gött det ..

Over and out ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0