Hopp...

Idag var jag och kolla på syrrans dotter som spelade fotbollsmatch .. 2-2 skit duktig var hon*stolt*

Sen så fika vi lite med familjen och sen tog ja cykeln hem och där satt lena och lindi utanför :D så vi gick in och tjöta som vanligt och satt å möjste i soffan till top modell och ensam mamma söker .. jahaja =)

sen så åkte dom och jag och björn tog hundarna med ner till stan för vi skulle köpa cigg på nöjesbutiken .. sen nu sitter jag här och ska typ gå och lägga mig .. upp i morron=)ska bli intressant och se va fan det går ut på och vad vi ska göra .. jupp jupp ...

I morron ska jag nog vara chafför med Lena också ... till lindi som skulle till nån kompis . =D aja ..

nej God Natt my sweetis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0