Hate it!

Hatar att känna den dära stora klumpen i magen , att vad jag än gör så blir det fel . !!

Jag vill , leva med den jag lever med .. Jag vill leva med HAN inte hans sjukdomar .! Samtidigt som jag vill må bra ! vilket jag gör ialf 70% av tiden ..

Men jag gör som vanligt .. jag lägger skulden på mig .. det var jag som började allt igår . okej okej de kan jag ta .. men sen klandrar jag mig själv så . för att tex kanske ha pratat illa om han inför andra . (vet att jag låter sjuk) För just det med snackadet har fått andra att se honom som värsta monstret vilket han faktiskt inte är . DOCK gör han skit dumma saker han sårar mig osv .. men alla ser inte det jag ser . och jag vet faktiskt inte vart jag ska ställa mig , och jag mår SKIT av  just det .. En del rycker i mig, för att lämna honom . anser att det är hur lätt som helst, vilket det absolut inte är .. och då snackar jag inte bara känslor ! du har ekonomin,saker, hundar skulder mm.mm .. listan är lång .. Och tuvärr är jag en sån männsika som vill veta lite vad som händer i framtiden !

Som det ser ut nu så för väntar jag mig stöd OVADSETT vilket håll mitt liv leder ! SÅånt som riktiga vänner och familj gör så sett .. Och nej jag har inte *redan* gjort mitt val . om jag ens nu måste göra ett . Jag tänker leva en dag i taget och ta hand om mig själv först och främst .  DET är vad jag är redo för just nu .. jag är inte redo för att lämna allt jag byggt upp . och är inte redo för nya saker osv .. har för mkt som jag inte vill lämna .

Och visst det kanske blir att en del får lust och säga senare *jag visstet, eller jag sa ju det hela tiden* osv !

Va bara en vän,en syster en bekant osv .. stötta mig ...


aja .. trodde att klumpen i magen av oro skulle försvinna nu efter att ha skriv9igt av mig . men de gjorde den inte . oron som växer för att jag är rädd för att göra fel, att folk ska bli arga på mig eller för att jag helt egngkelt kommer att gå under ..

AJA ...........

Haft en underbart rolig kväll med tjejerna .. och det tackar jag och bockar för . och längtar till på lördag efter en ennu underbar kväll men vännerna ..

LOVE U ALL-


Kommentarer
Postat av: Emma H

Tänk på dig själv lite mer, Hur mår du egentligen? är de så du vill ha det konstant? =)

2009-09-25 @ 15:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0