gahh jag lever =)

Fan det är nätt och jämt allså .

Jaha nu har björn fixa nått så vi har internet ialf .. vet inte hur länge det vara med än nöjd denna lilla stund ialf ..

Idag Så fyller lilla Hanna år =) Grattis .. eller ja hon är ju efter tolv nu men men .. hehe Var hos henne en stund förut .. varit väldigt känsligt ett tag där .. fattar inte vad det är med dagens killar ! och det är alltid frutimmrerna det är fel på .. hmm tänker inte skriva för mkt för det blir ett jävla liv .. men tycker inte om den stilen faktisk .. låt henne få leva lite för fan !


jaha .. Jag var ju nere på botten för ett tag sen och jaa jag trodde jag var på väg upp för det känndes så .. men i dag så gled jag ner några steg igen .. Hatar att må dårligt hatar att hålla känslor tillbaka .. allså dom som känner mig vet att jag brukar vara hård ärligt och jaa rakpå sak .. sån är jag .. men fan allså, hmm ja kan då börja gråta för minsta lilla känner ja .. just nu ialf .. i morron kanske murer framför mig är lite tjockare förhoppningsvis ialf ..


jaja .. nog snackat om känslor och skit .. i helgen har det varit lungt .. i lördags var jag på hockey med pappsen och mika .. sen så åkte vi upp för att hämta min tvättmaskin jag har fått .. så vi går till lilla garget och ska bära utt skiten .. MEN den var ju inte där ? och nu vet ingen vart den är .. Herregud säer jag bara haha .. jaja pappa skulle köpa en ny åt mig , för han fick lite skuld över axeln tror jag att han hadde slarvat bort min .. shit happens .. men hadde behöft den faktisk ..

Sen på kvällen i lördags så kom mikkisen och skulle sova här så vi hadde lite spa osv inte ofta men alltid lika mysigt ..

Idag har det inte hänt så mkt mer , än att jag varit hos hanna och kollat på tv .. depp är bara förnamnet .. och jag ska egenkligen ligga i sängen nu men har skkkiiiittt svårt att sova som vanligt .. ska luncha med lena i morron på Jack <3 Sen vet jag inte vad det blir förutom att jag ska träffa marika också .. funderar på att ta tag i mitt ohälsosamma liv nu också .. ska börja gå ut och gå .. Jag älskar ju hösten så varför inte njuta av det ? =) hehe

nej nu ska jag bädda ner mig och glo på film ialf .. livrädd att försova mig i morron faktisk haha massa som ska göras också ..

Love u all .. don´t foget me when iam dead ..   =/

Kisses ..... //// Körsbär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0