Fredag...

Sitter hos syster igen och lånar internet haha =) fan blir ju tokig , när man ju känner på kvällen tex undrar vad dom skriver på facebook eller har jag fått svar på mailen än ... så kan man inte gå in och kolla... data nörd javisst =)

Idag har jag inte gjort så mtk . slappat och bara myst . är ju sånt väder också så .. kanske blir film kväll ikväll med tjejerna .. något som behövs då man inte har träffats på ett tag ju .. så det ser jag fram emot om det nu blir av :D hehe

Imorron får vi hem våran tvättmaskin och kanske våran nya säng ... HOPPAS .. fan vad gött det ska bli isånnafall ..f underar på att åka till filipstad också i morron det är ju trots allt oxhä´lja =)

jaha .. sen får man ju se vad som händer .. ska förhoppningsvis upp till nicke och erika någe mer här framöver eller om dom kommer till oss ?:D

nej nu ska jag och oliva poppa musik =) hehe pöss hej

jjkbj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0