ee tryck på knappen nu ska vi spela ...

Mamma, mamma det är bra . Yo mamma, respekt du är perfekt ..



Jaha .. Här sitter jag.,tror jag lider av trisstess i dag .

Har varit på stan i dag och lunchat med robin sen varit och flängt lite överallt ..


Vaknade vid 7-8-9 i morse av att det kom hema en full gubbe som fortfarande ligger och sover .. det är sjuk !
Börjar bli redigt trött på skiten faktiskt .. visst nu är det inte ofta det blir som i morse .. men vart fan sitter hjärnan på idiotiska gubbar???!!!

Ibland sitter jag och funderar *vilket kan vara skadligt* haha .. men det känns som om man inte är i nått förhållande lixom .. visst vi är det för varann och sex osv .. men alldeles tomt annars .. sen i vårat förhållande är det ingen jämlikhet eller vad man sänger .. Han köper vad han vill och äter det han vill och allt så , sover hur länge han vill .. JAG måste fråga om jag får köpa nått *oftast* jag får inte röra mjölken om det är halva paketet kvar bara .. osv .. sjuka grejer man tänker på .. och tuvärr så är det nog oftast dom negativa sakerna somkommer ut i en blogg.. aja ..

Nej ska göra nått nu känner jag .. trökigt värre .. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om ni har det sådär nu, så lär det INTE bli bättre av att skaffa barn.

2009-09-11 @ 11:09:21
Postat av: Lena

Dem hade tur i onsdags eftersom inte jag var hemma! Hade jag varit hemma hade det inget supande blivit. Anders vågade inte ens säga till mig att han satt och drack, Vikken nörd! Vad har vi för gubbar egentligen, ä de 15 eller?

2009-09-11 @ 11:43:07
URL: http://missbjurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0