Blir gaaalen juh !!!

Nej internetet funkar fortfarande inte .. haha fatta att man kan vara så beroende .. sitter just hos syrran och fick låna datan en sväng ..

Saknar internet för hur fan ska man annars hålla kontakten med alla kompisar och släkt och allt .. sen är det ju detta med mailen också .. kan ju komma viktiga saker så kan man inte läsa det ?? skit jobbigt faktiskt ..Men men det årdnar sig snart hoppas jag ialf ..

Jaha i helgen så var det kräftskiva med familjen och så .. det var mysigt .. sen i söndags så tog jag det lungt och träffa jessie en sväng .. sen igår så var jag på stan med Erika .. och vi fikade och snackade rent allmänt .. sen så drog jag på möte och sen hem svängde om med kläder och gjorde sig bekväm.. Jag och björn drog upp till granbergsdal tille tt par kompisar .. JÄTTE GULLIGT HUS by the way .. där käka vi och bara snacka och hadde det trevligt =) det var kul faktisk .. det är inte ofta man åker bort så på det viset -.. Sen vi 9 halv 10 så kom robin och hämta oss, och vi farde hem =) och sov.. =)

I dag vart det örebro, med mammsen och pappsen , bamse jag och björn =) vart biltema och självklart IKEA =)
Det sjukaste i dag var nog att jag inte handla nått på ikea brukar alltid vilja ha mssor .. men jag gick mest bara och njöt hehe tog dock hem en katalog .. för ändringar ska det bli .. både hem och inredning .. ska bli kul faktiskt .. men man måste ju dock ha tålamod .. ekonomin blir ju betydligt mycket bättre än förr ialf =) så det glädjer mig mycket ..

Jaha nej ..  vet inte vad som händer i veckan .. men nått hoppas jag på ialf .. ska faktiskt tro det eller ej så ska jag börja plugga körkort . ska senaste och det är alldra senast efter nyår så ska det vara klart .. vill inte bli en sån som får skriva upp 1000 gånger innan man klarar det (inge elakt menat) men vill pålugga i lungn och god tid osch allt sånt ..

funderar ju på att börja pluggga sen också .. så jag blir nått .. har dock inte riktigt bestämt mig helt än .. men det kommer väl =) hehe


nej syns det att jag inte skrivigt på ett tag ??? haha ..

Saknar er alla hehe . snart kommer jag åter till nätet =) pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0