Tjena sexbomb, står du här och tickar ;)

Jaha .. här sitter och hos syrran och muppar .. fy fansiken hur mkt kläder ska man ha? hittat sånt som ja inte trodde ja hadde haha .. herregud .
Hopp livet är ju underbart just nu och de hoppas jag att det förblir :P Igår så var jag till hyresbostader =) jag fick ju lägenheten men var tvungen dit och kolla så allt inte blir fel nu för att exet är dum i huvet .. men mötet slutade bra och jag fick skriva på kontrakt vilket är såå jävla skönt .. slipper ja oroa mig för det =) så jag får nycklarna nästan torsdag :P känns skit bra faktiskt .. jaha ..
i morse när ja vaknade (sov hos J) så var inte han hemma .. heeelt tomt i sängen juh :( men han skulle ju på möte tidigt osv .. ialf .. så tänkte ja vara lite gullig med att diska och bädda sängen osv .. eller ja jag försökte bädda sängen :P pysen hans katt , vart väldigt lekfull så fort ja började dra i täcket haha herregud .. så de vart en fort bäddningn .. sen när ja skulle gå för att pappa skulle hämta mig , för att ja skulle till syster så såh ja att pysen o acela hadde busat i sängen så de var inte så bäddat som ja ville att de skulle se ut .. haha pust*

Min höft värker så inotahelvete i dag också .. eller ja de började redan i går så de gick upp i ryggen , men då fick ja en värkis så då hjälpte det lite ialf .. men i morse så var de stelt .. uj uj ..inte kul allså .. acla märkte det tillochmed haha hon gick fot hela tiden när ja var ute med henne .. duktig flicka .

Har med acela till syster nu också , så hon får springa av sig lite ;)

hockey var det igår också .. trodde vi skulle förlora där ett tag .. men de blev ikke fallet .. vi vann med 4-2 ?


nej ska fortsätta tvätta ... :/






Älskling,♥
när jag tänker på dig så ler jag,
när jag ser dig så slår mitt
hjärta ett dubbel slag,
när du tar på mig så smälter jag.♥


kisses to u all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0