Söndagen

jaha .. dagen började slapt slutade med middag hos mamma o pappa sen kaffe hos syster . samt kilpp och färgning på henne .. =) snyggt snyggt .. men ho e ju som ho e ho passer ju i allt..


jaha .. känns som ja har enormt mkt att göra denna vecka .. börjar fan få ont i bröstet redan och då har ja inte ens börjat med skiten.. *puuuh * andas .. ´

jaha ..

i morron blir de tidigt ialf .. syrran kommer och hämtar mig , sen blire packning och allt annat .. jag MÅSTE till snuten också .. fan .. aja...sen måste jag flytta telia , byta namn på elen .. och sen adressändra osh sånt .. hmm

ja de e mkt men de e fan värt det ..


jaha nej nu ska jag ch älsklingen kolla på the condemd ?! nått sånt .. ska tydligen vara bra enligt han :P är super trött men ska göra mitt bästa för att se filmen hehe .. men de ska nog inte vara några problem ?! eller ?? haha


till helgen funderar ja på att samla tjejerna i min nya lya och bara ha mys ?! e ni på ??


kisses to u all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0