Marknad

Wiiii .. love it ..

Siri sov här i natt och snart ska vi ner på marknad...

Jaha .. Björn stack i dag också .. Vart grymt chockad i går när han säger att han ska ner till far sin i morrn (idag) .

Och vad ska man göra åt saken .. Nej tycker inte om min svärfar då jag hört att han tycker både det ena och det andra om mig . Sen tycker jag inte att han är den bästa farsfigur man kan ha , Som Björn duger mest när hans pappa behöver hjälp osv .. inge mer . Såå jag vart inte så glad .. inte det att han ska åka (han har åkt) men vips så blev jag ensam med två hundar + att vi skulle vara barnvakt i dag och vilket jag får stå ut med själv .. men men jag överlever ...

det värsta är nog .. att när björn åker iväg någonstans så är det alltid att han ska komma en en spec dag .. men gör blir alldrig den spec dagen . uatn 100 dagar efter eller nått .. aja


får sitta här och ruttna :P eller ha enbart skit kul :D

Jaha nej ska snygga till sig lite så man blir marknadsbar ;P hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0