Lördag =)

Igår vart det en tur till örebro med J , D o M , mkt trevligt =) hitta ett halsband till acela som var prickigt . ska nog åka in och köa de när man får pengar .. hon behöver ju endå ett nytt halsband :P

Jaha .. de skulle blir fredagsmys igrå men de var inte riktigt som vi planerat .. men shit the same bara jag får vara med J är jag nöjd ♥

I dag skulle vi på loppis också haha .. men de stängde 13 .. allså för tio min sen .. och vi kanske vaknade för en halv timme sen =) uj uj hatar att sova bort dagen , men känner att de var lite behövligt faktiskt... vila upp sig lite ..

sen tror ja att jag håller å att bli sjuker igen också .. inte kuuul ..

jaha nej vet inte vad som händer i dag riktigt nått kul ? sännande ? tråkigt ? aa de återstå att se ..



love my family ♥ tänker å dig syster .puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0