Krossad

Hur många gånger kan du köra över en person , och värkligen få den krossad med dina elaka ord o handlingar ?! Och varför är ja så jävla sårbar !

Allså....tårarna sprutar på , är du nöjd nu ?! varför strö salt i såren ?
Förnedra mig, skrik på mig,gör de mkt svårare än vad det redan är , få mig totalt pykiskt förstörd .. är du nöjd då? allså ja har stått ut med mycket , ge mig inte mer . JAG ÄR BARA EN MÄNNSIKA.

JAG mår skit ..
jag mår skit för att jag hittat en annan som får mig att må 10000 tals gånger bättre än vad du någon sin har kunat på en dag .
jag mår skit för att jag ens tänker på att förlåta dig för allt du gjort mot mig .
Jag mår skit om jag höjer rösten åt dig för att du inte lyssnar.
Jag mår skit för att jag känner mig elak mot dig, fast du är 100 gånger elakare mot mig .

jag mår skit för att jag är lycklig . känns inte som om jag får vara det för dig .

Just nu vill ja bara krypa ner någonstans o gömma mig . och glömma att man finns ...

--------------------------------------------------
tycker värkligen om dig J .. tack för att du finns ..
och tack alla vänner för att ni finns .

jag är en överlevare

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag finn här för dig gumman. Du kan få komma och krypa ner i min famn och gråta på min axel. Jag finns här för dig så gott jag kan. Mina armar är öppna för att du ska kunna komma och få en välbehövd kram när det behövs. Jag finns här för dig och lyssnar när du vill prata. Puss o kram

2009-10-15 @ 20:42:55
URL: http://missbjurback.blogg.se/
Postat av: EmmaH

Äsch, skit i han. Han har inget med att göra att du träffat J =) Är du lycklig är dina vänner lyckliga =)

2009-10-16 @ 11:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0