Jahaja

Mikkisen sov ju här i natt .. PÅ mig =) nu sitter vi med egna datorer och spelar spel osv :P

Jaha i dag ska det diskas o packas .. :/ inte kuuul.. men ett måste ..

och ja hoppas värkligenpå att jag får lägenheten på måndag .. de är nog de största ja hoppas på .. sen ska ja ju träffa min underbaring på måndag också ;) Så måndag hoppas jag blir en bra dag <3


jag har knappt sovigt nått i natt .. tankarna åker runt i huvvet på mig , och jag får dom inte att stanna ..Några tårar kom också sen så lyckades jag att somna ..Tänk om man bara kunde knäppa med fingrarna o allt ont var borta ?! Tänk om man kunde ha det så .. tänk....

Nej ska börja sätta igång här nu , så ja får nått gjort .. men behöver ju antagligen inte stressa så .. eftersom X kommer inte tydligen i morron.. vilket sätter hela mig lägenhet i händerna på honom .. kommer inte han och skriver under ett kontrakt på att han tar på sig den gammla .. så får inte jag flytta till en ny .. samt så får jag inte den summa pengar ja ska ha om han inte skriver på skillsmässan .. gahh .. göm mig !


Ha det bra alla ,älskar alla mina vänner och hela mitt släkte .


Längtar efter dig J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0