Hör du mig skratta ser du mig le? :D

Kan de blir bättre ?!

jaha ... i dag missa ja ett möte , vilket inte alls var bra . men de ordnade sig ialf ..

jaha ... vaknade hyfsat i dag ialf .. sen vart med mys och sedan lunch på jack .. mumma .. men ush ja mätt ja vart ..men de e ju bra =) hehe

jaha , älsklingen är och mekar med bilen . jag sitter här med djuren brevid mig tätt , tätt .. efter han har gjort de så ska han besikta den vid tre .. och sen så bär det av till örebro med D o M ..

satt och tänkte förut .. vad är det för mening med att ha massa byxor som är sönder .. ja hadde sönder *gylfen* i dag ppå mina helaste .. o dom ja hadde med mig ifrån syrran , eller ja dom hon hadde packat ner .. dom var inte hela för fem öre .. nice de .. så de blir att gå i örebro och kolla gylfen hela tiden :D 

ikväll blir de möjsigt värre .. vin och räckor .. :D yeeeh me like .. och man kan inte få bättre sällskap heller .. 


Varje gång jag tänker på dig formas mina läppar till ett leende utan att jag själv märker det

Älskar att ligga i sängen och höra dina andetag, älskar att känna att du finns hos mig, älskar att ha dina mjuka trygga armar om mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0