Hockey onsdag

Jepp jepp .. hockey i dag .. me like =)

Har inte gjort så mkt i dag varit iväg coh träffat mamma en snabbis sen så drog jag och robin till hjulet och käka .. vidare till coop och köpte deo hehe .. sen så sitter vi här nu och muppar oss ..

Jag ska snart in i duschen och frächa till sig lite .. sen blir det väl att snygga till sig lite .. måste ju vara snygg haha ,,

Jaha vet inte vad ja ska tro länge faktisk .. man får inte ett direkt svar .. och det är ju det man vill ha ..

aja .. ska inte bigära för mkt eller ?! antagligen det jag gör .


hopp får se .. det är bofors - malmö i dag .. hoppas på att det går bra ..;)

Ska dock stå och jobba med en som jag inte tycker vidare värst om .. men det är väl att bita ihop . så de inte blir massa tjafs haha ..

jaha nej nu vill ja fan tatuera mig allså ! :P

kisses


egsgtrsghtrt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0