Helluu

Ja har ligger jag i soffan och har det gött hehe =)

Jaaa förmiddagen var as seg i dag .. men har sovigt skit kasst då jag inte riktigt har frisknat till än .. men men va ska man göra åt saken? måste ju vänta ut skiten aja ..

Jaha sen så mot kvällningen drog jag till syrran och träffa alla ungar .. min prinsessor .. =)
Så jag och syrran spelade lite fotboll med barnen medan magnus eldade i sin tunna haha . sen så vart det mest mys och gos och självklart sång med lilla oliva innan hon skulle gå och lägga sig .. sen så hadde jag världens diskution med siri och främlingar .. Vilket hon vart sååå till sig så hon bet sig ssjälv i fingret haha hon trodde väl att det var bröt ..

Marika kom för bi syrran också och lämnade lite pengar .. då passa jag på att ringa och fråga Lena ifall hon kanske kunde köra mig till willys .. är ju så billigt där .. mkt mat för pengarna =)

Var nästa helt ensamna på willy .. jävligt gött faktisk . slippa stress över huvve taget . ska nog handla mer gånger senare på kvälllen .. hehe ..
sen nu hemma så har jag kollat på tv och bara slappat . hoppas på friskare tider ..

I morron vettefan vad som blir antingen ringer man nån och hittar på nått eller så blir det till att slappa hemma ., kanske till och med kan ta mig upp till syster ellernått .. (skogssyrran) haha . får se vart det leder ,

På lördag ialf så ska jag på marken på stan =) me like .. alltid lika kul .. då blir det nog en munk eller tv och kanske lite marknads godis ?! hihi ..

Nej ska ta och lägga mig nu ..

kisses and good night =)

OBS .. detta är en av tatueringarna jag vill göra !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0