Härliga söndag =) hehe

Uj uj ... uj ...

kan säga som såhär att mkt har hänt sen sist .. jag är tex singel och extremt lycklig ! och lyckan finns det andra osaker till .. men de tänker jag inte avslöja varken i dag eller i morron :P

Igår vart det utgång med tjejerna .. =) Jätte kul ....!  träffa även marika på wickan vilket var oerhört kul !

i veckan blir det mkt som ska göras ! ... hmm ja ska ansöka om skilsamässa så den skiten blir gjord . ska även gå till hyresbostäder så man får egen lägenhet .. sen e de massa andra små saker som ska göras .. *puuhh andas* hehe


idag så ska ja upp till mamma o pappa .. dom ville så gärna att ja skulle komma hmm .. får se va dom har i kikaren nu då . + att mamma har ju varit i ullared och säkert köpt nått prickigt till mig haha ..(love my spots)

sen blir det middag och sånt där .. mamma vet väl om att jag inte äter som ja ska nu .. :/ men har ingen vidare matlust .. men de får de bli skärpning med ..

Vill tacka alla för igår .. ! vad skulle ja göra utan mina tjejer =)

Och nu ser jag värkligen ljuset i tunneln . min äckliga för vridna tunnel jag varit i så länge .. SNART ÄR JA UTE ..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0