Gahhhh

Gahhhhh

haha .. uttråkad till max .. men men .. inte kul att vara ensam juh .. som tur e så kommer robin (mostersgull) och håller mig sällskap .. dock så jobbar han ju men va fan .. man kan ju inte begära allt haha ..

jaha i dag har jag varit ute i granbergsdal med Maja .. vi var och hälsa på jessie lite =) och maja red och borstade och borstede haha hon kunnde stå i evigheter .. men gazania njöt och somnade så de var ju mysigt för dom bägge hehe .. jaha ..


i morron ska jag på möte .. får vi se hur det går ..

sen blir jag sååå förbannd .. uniflex ringde tidigare i dag .. hadde sökt jobb hos dom .. så säger hon såhär .. ja jag ser ju att vi velat haft dig tidigare men då hadde du inte gymnasial utbildning har du det nu ? -nej de har jag inte ...

Ja men det är ju ett krav enligt dom ..!! MEN wtf .. varför skriver ni inte det i annonsen då ? att det är ett krav .. så slipper man lägga ner arbete på att söka jobbet som man endå inte kan få ?! .. hmm aja

Jag har bakat grekist bröd i dag också ... vart suuuuper .. me like .. alltid goare med hemma gjort .. =) eller hur ?

nej nu ska jag gör nått annat tråååkigt hehe ,,

Måste bara säga det att Lena F*uck vad det tatueringen vart bra =) änkligen så hittade du nått motiv hehe .. och ja hjälpte till hehe.. Jag är också döööö sugen på att göra juhh .. hehe .. men pengar pengar pengar ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0