.

jjkbj

Visst är det underbart ?!

mikkisen är här hos mig i dag <3 vi har skrattat =) och haft det enbart mysigt. Först så åkte vi till syrran och lämna kläder som hon ska tvätta åt mig ;) haha sen så gick vi till affären (mikkis har fått nån knasig ide att hon ska skydda mig ifrån all och alla) så jag vart nästan galen på henne i affäre när jag inte ens fick plocka in varorna själv och så gick hon PÅ mig och skrek kung fu ord för att skramma bort alla .. haha .. herregud säger ja bara ..

Jag har haft mail krig med mitt X ... fattar inte vad han håller på med , men ja orkar inte bry mig längre . HAN vill bara förstöra .. slutar med att ja inte kan flytta eller nått .. HATAR DIG  ..

----------------------------------------------------------------


JAG SAKNAR DIG <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Öööh ?

Vad är de som hindrar dig från att flytta isåfall ?

2009-10-17 @ 18:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0