Va fan blire ?! ;)

Är uppe hos pappa och mamma med J ;D

Har ätigt göööör go mat juh =) nån fläskfile med honug´s barbecu sås och hemgjord bea sås meed pommes .. grejer de !

och sen fika såklart efter med med mammas goa bullar ;)

Jaha .. igår sov vi faktiskt hemma hos mig jag och J .. haha första gången VI gjorde det tillsammans .. =) annars har vi bara sovigt hemma hos honom .. men enbart för att han har värdens underbaraste säng :P och internet haha ..

Plus att igår så kom lena till syrran när ja var där och följde sedan med mig hem ... och sen kom lindi när vi satt och käka.. kvällen igår bestod av kuddkrig och massage samt fotografering :P

Resten av kvällen i dag blire lugnt ... e propp mätt .. och allmänt seg .. sov ju inte såå himmla bra men men .. thats my bead ... Hel trött i armarna också .. har nämligen kammat alla tre dogzen här uppe hos mamma .. och jaa de var en påse full med hår.:D

nej nu ska jag avra lite social .. bye bye my homies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0