Tiotusenrosenblad

Allt avklarat i dag ?! eller ? .... nej faktiskt inte, har en del ja måste göra egenkligen . Men orken finns inte till just dom sakerna och de får skjutas upp till ev i morgon .. Efter mötet i dag så hämta pappa mig igen och vi åkte hem till mamma . När jag kommer in i köket är allt uppdukat till frukost ;D med äggkoppar och grodfaten och nybryggt kaffe .. hur mycket bättre kan det bli ? JO .. Mamma hadde gjort den underbara tonfiskröra vilket i love .. just för att jag skulle komma . och den skålen hadde jag uppsyn över hela frukosten haha alla som känner mig vet hur min pappa är och han gör allt för att jävlas , så vill man ha nått . Då måste man hålla koll ;D

Jaha jag kom hem strax efter kl 11 tror jag . inte heelt säkert .. Men jag fick mig ialf ett leende på läpparna , vilket känndes oerhört bra .. Bubben min hadde diskat och bäddat och bara varit underbar . Visst detta är egenkligen en självklarhet i ett förhållande att man hjälps åt . Kan säga såhär att i mina förra förhållanden så uppstod inte ens denna sitvationen utan 200tusen tjatdisksioner .. (stavning)

Ikväll så ska man stå i cafe´t på hallen . det är nån match och brosan fråga mig lite snällt .. så de kan jag väl göra .. träffa lite folk är ju alldrig fel :P dock kanske man skulle vilja träffa sina vänner ist för främmat fölk .. ;) men men man kan ju inte få allt eller hur ? hehe

Nej .. ska surfa vidare ;) Have i nice day

Visst är kärlek underbart ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0