Rosenblad och åskmoln

Du har en plats i mitt hjärta. En plats fylld med både glädje och smärta.
Den delen kan du aldrig ta ifrån mig, inte ens om någon annan skulle få dig.
Dig kommer jag aldrig att glömma.
I mitt hjärta ska jag dig gömma, I ett hörn kommer du alltid att finnas, För du är en människa man vill minnas Tro de eller ej.
 Jag kommer alltid att älska dig

1 Månad i dag ♥




Visst är kärlek underbar när den är som bäst




Jaha, lördag i dag .. får se vad dagen har att erbjuda ..

Haar lite blandade känslor i dag . Dunderkär och skit ont haha jävla M-värk!



Jag förstår dig .. inte lätt kanske att kunna tänka på alla samtidigt .
Men nej du har knappt hört av dig du heller . När jag har ringt har du sagt att du har haft mkt att göra eller att du är upptagen , och då glömmer jag ialf lätt bort 

Jag är skit dårlig på att höra av mig till folk ibland . men vissa har ju lärt sig att det är bara och ringa och säga att man kommer och sen göra det .

Jag är inte den som planerar , jag är den som glömmer och är vimsig .. thats me .



------------------------------------

I går så var jag och J och A till syster uppe i skogen hon hadde lagt ihop massa saker som A fick .
Vart en massa bus som vanligt där .

Sen bar det hem till J och utan för satt nattis och ida :) Första gången jag träffa dom igår .
Vi kolla på idol och lyssna på musik .

Sen kom Lena, hit och umgicks lite ... Kanske ska träffa henne ikväll också.
Körde sedan hem henne och åkte till mamma för att låna pengar till cig, sen så vart det inte så mkt mer =) I dag vet jag inte vad som händer .
Men de återstår att se ♥




Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis på 1 månads-dagen hehe

2009-11-14 @ 13:14:53
URL: http://missbjurback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart man inte har någon vidare lust att höra av sig när man inte får något gensvar. Har skickat sms och ringt då och då. Men men, thats life.

2009-11-14 @ 13:35:48
Postat av: Anonym

inte fått nått gensvar ? men okej då vet jag det då.. Trodde vi kände varann men men . ingen idé att ens diskutera detta blir bara en massa missförstånd endå.

2009-11-14 @ 14:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0