Onsdag

Älskling, fattar du hur mycket du betyder?
att det är bara dig mitt hjärta lyder.
Du är den bästa,
ja bättre än de flesta. 
Det skulle inte vara detsamma utan dej.
jag är så sjukt glad att jag är din tjej.
jag älskar dig. .


---------------------------------------------------
Jaha vad säger man om dagen ? :)

A väckte mig vid nio i morse .. såå söt .. jag fick inte sova längre =)
Sen så satt man och slappa i soffan en stund och försökte vakna till så gott det gick .
Vid lunch drog jag och J och A till resturang Jack .
Käka dom goaste biffarna ever !
Var typ feta ost och några speciella krydder som ja inte kan sätta fingret på .
Sen åer hem till J , och där la vi oss för att A skulle vila middag (eftersom han skulle med på hockey)
Inte lätt att vara liten:)
Slutade med att vi somnade hela buten och jag vaknade sist :S haha

Sen bar det iväg till hockeyn .. Drog tio min innan matchen slutade men då stod det 3-0 till oss :P


egsgtrsghtrt

Jaha .... snart bilr det bingen för oss vuxna också .. iallafall för mig ;D
skit trött ju .



Love u all




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0